Jumaat, 2 Oktober 2009

sekadar renungan...

Salam.
sesungguhnya semalam, jumaat, 2 oktober 2009 bersamaan 13 syawal 1430 h merupakan hari sangat menyediahkan buat seluruh warga skr. norazman adnan, salah seorang penggerak utama yang ceria telah pergi menemui Allah, sebagaimana yang telah dijanjikan akibat kemalangan jalan raya seusai sahaja solat jumaat.
sesungguhnya setiap yang hidup pasti akan merasai mati...itulah hakikat yang setiap daripada kita yang bernafas akan melaluinya. sesungguhnya allah itu benar, muhammad itu benar, alam kubur itu benar, mati itu benar, kiamat itu benar, alam akirat itu benar, syurga & neraka itu benar...dan setiap yang dijanjikan oleh allah dan para rasulnya itu benar.

buat keluarga almarhum, semoga bersabar atas pemergiannya. kami warga skr turut merasa kehilangan seorang sahabat yang ceria, penyabar, baik hati, dan segala yang baik2 buat beliau.
buat anak2 didik skr, sama-samalah kita mendo'akan agar Allah melimpahkan segala kebaikan dunia & akhirat buat almarhum.

belasungkawa dan salam takziah dari kami di skr. buat pengunjung pelitamu ini, sama-sama kita sedekahkan al - fatihah buat almarhum.
salam dari aku!

1 ulasan:

ummu berkata...

assalamualaikum tuan rumah
Al fatihah untuk almarhum norazaman.hilang sudah sebutir permata Ummah.semoga Allah rahmatinya