Ahad, 30 Disember 2007

sekadar renungan


Salam


Hah, agak lama aku menyepi di persada maya ini. Rasanya belu, cukup terlambat buat aku mengucapkan salam kecemerlangan buat anak-anak yang mengecapi kejayaan dalam PMR. Buat yang kurang berjaya, jangan lemah dan putus asa. Walaupun kejayaan dalam PMR itu penting, namun ia bukanlah bersifat mutlak. Perjalanan kalian masih panjang dan punya masa untuk menambah baik yang kurang dan bersiap sedia semaksimum mungkin untuk mendepani SPM. Bagi yang berjaya, janganlah terlalu bangga - apabila memandang bintang di langit, jangan lupa akan rumput di bumi!


Buat anak-anak muridku di al amin tahniah buat kalian dengan kejayaan ini - sama ada di 3 arz, 3 ast, dan 3 asf. Buat yang lain, maaf buat kalian kerana aku terpaksa mengundur diri dari al amin, meninggalkan kalian - kerana aku ada perjuangan pendidikan yang harus depani dan tanggapi. Kenangan bersama kalian tidak akan aku lupakan. Jika ada yang tak kena di mata, tak kenan dirasa, tak enak di telinga, atau apa sahaja - maaf aku pinta dari kalian!

1 ulasan:

A lady berkata...

3asy..ust.cikgu sabariah prnah seuniversiti dgan isteri ust ehk?